kirsten

Sanna mina ord

Nervös!

Publicerad 2009-05-07 22:05:54 i Allmänt,

Oj, om 2 dagar smäller det. Börjar undra vad jag gett mig inpå. 15 mil är ju ändå 15 mil. Tänk om jag måste bryta igen. Tänk om benet inte håller. Ojojojoj...Börjar nästan känna att jag inte vill. Men det är ju helt fel tänkande detta. Jag vet ju det, man måste vara mer positiv. Så nu tänker vi inte om, utan när. Tänk när jag cyklar in genom mål och allt har gått helt okej! Så! Mycket bättre.

Anledningen till att jag känner mig så osäker är för att benet inte är så bra som jag hoppats på att det skulle hinna bli. Idag köpte jag dessutom en sån där benmojäng som ska hålla benet varmt och ge det extra stöd. Problemet med denna var att det nästan gjorde ondare med den på. Så vad gör man då? Ok, nu testade jag den endast under ett par minuter. Kanske att det känns bättre när man har den på under loppet. Men jag undrar ändå lite, för man får endast ha den på i max 4 timmar. Hm, Vättern lär ta det 3 dubbla. Kaiko.

Borde egentligen packa eftersom lasset drar imorrn. Men varför vara i tid nu när jag aldrig börjar i tid annars? Bättre att stressa hem som en galning imorrn och göra det ;)

Ha en trevlig helg nu! Själv lovar jag att göra mitt bästa!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-05-08 11:34:33

Lycka till!

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-08 20:12:54

Klart du kommer runt! Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela