kirsten

Sanna mina ord

Slapp dag

Publicerad 2009-05-21 19:10:41 i Allmänt,

Jag gillar våren skarpt! Många lediga och slappa dagar, dagarna är dessutom ljusare längre vilket gör att det känns som man har mer tid. Bäst att passa på att njuta nu för nästa år finns det inte en endaste liten röd dag att glädjas åt förutom långfredagen och Kristi flygare. Härligt eller inte...

Idag skulle vi ha cyklat. Men när vi åkte iväg för att handla så var himlen svart. Jag har absolut inget emot att träna när det är trist väder, men jag ger mig gärna inte ut när det pågår. Men jag skulle aldrig vända hem bara för att det skulle börja regna. Så vi bestämde oss för att skippa det och ta en löptur när vi kom hem. Men tror ni att det har regnat på hela dagen?! Nej. Men löpturen blev av faktiskt. Är riktigt nöjd med min insats. Sist klarade jag knappt att springa en kilometer, men nu tog jag nästan hela sjön. Bra gjort, för jag har inte varit ute och sprungit sen dess heller och det var i påskas för er som undrar. Tänk vad mycket cyklingen har gjort! Jag hade tagit hela sjön om jag inte hade fått en yrselattack. Jag är verkligen en människa med en massa krämpor. Men istället för att ge upp och inte leva mitt liv har jag bestämt mig för att det ska gå. Det kanske bara tar lite längre tid.

Har planerat mitt lopp under Vättern idag med. Depå för depå. Varje sådan är en målgång! Sen har vi plöjt en jäkla massa Lost med. Blev till och med tvungna att dra oss till Webhallen för att köpa nästa säsong med. Ojoj. Det är sjukt spännande, fattar inte att vi la av med att se den ett tag där.

Mina funderingar håller jag för mig själv ett litet tag till :) Men det är inget allvarligt, jag lovar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela