kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #4

Publicerad 2009-05-03 20:50:31 i Allmänt,

Datorn


1. Finns du med på Facebook?
Japp, där finns jag.

2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
Hm, sen 2007 tror jag.

3. Vad har du för startsida/sidor?
About:blank (Vill inte ha nån startsida)

4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
Bambugrenar.

5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
I och med jag arbetar med datorn som arbetsredskap på jobbet så kanske det dagligen blir en 10 timmar eller så.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela