kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #5

Publicerad 2009-05-13 17:36:04 i Allmänt,

Snabbmat

1. Hur ofta äter du snabbmat?
Beror alldeles på förutsättningarna. Ibland ofta ibland aldrig. Beror liksom på vad som händer runtomkring. Om vi varit bortresta och kommer hem sent börjar vi inte gärna med att laga mat.

2. Vad äter du helst på Mc Donalds?
Har egentligen ingen faviriträtt där faktiskt. Beror på vad jag är sugen på. Antingen Kycklingburgare eller nuggets eller en BicMac.

3. Vad vill du ha på din pizza?
Gärna svamp och ananas!

4. Vad väljer du för kinamat?
Här är jag faktiskt allätare. Men väljer oftast nåt med kyckling eller räkor.

5. Kan du tänka dig att arbeta på något av ovanstående ställen, motivera gärna lite?
Jobbade på en Kinarestaurang i cirka 1,5 år. Var skoj, men det var svårt med språket. Skulle kanske inte välja att göra det igen faktiskt. Känns som att jag är klar med den delen av branschen.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-05-13 18:19:11

BIG YES =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela