kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #7

Publicerad 2009-05-24 19:28:37 i Allmänt,

Fåfänga


1. Hur ofta klipper du dig?
Alldeles för sällan! Fick till och med skäll av frisören sist! Men han var ju å andra sidan en idiot! Men ska nog ta mig en tid snart :)

2. Hur ser dina naglar ut?
Halvlång och målade. Funderar på att förlänga dem snart igen. Men rätt opraktiskt när jag cyklar så vi får se...

3. Hur ofta använder du make up?
Varje vardag i alla fall. Helgerna bryr jag mig inte så mycket. Beror ju på om man ska ut eller så för då vill man ju göra sig fin :) Men är rätt bra att låta huden andas.

4. Hur ofta köper du nya kläder?
Om jag klipper mig alldeles för sällan handlar jag kläder alldeles för ofta! Men det är skoj. Blir säkert nåt nytt varje månad ;)

5. Hur länge står du framför spegeln när du fixar dig?
Hm, beror på. Är det jobbmake så kanske 5 minuter som högst. Är det party tar det nog lite längre stund.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela