kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #33

Publicerad 2009-11-30 20:38:54 i Tjejsnack,

Låtar

1. En låt som betyder mycket för dig, av vilken anledning?
Beautiful girl med Rotvälta. En låt som Martin spelar för mig lite då och då. Nog för att jag lyssnar på den själv med, men extra speciellt blir det när han väljer att spela den för mig :)

2. En låt du aldrig mer vill höra, av vilken anledning?
Jag tror inte att jag har nån låt så där som jag verkligen inte tål. Så jag kan nog inte välja nån här faktiskt.

3. En låt du lyssnat på som du inte tycker är barnvänlig?
Heheh, de flesta ragga låtarna.

4. En låt som gick varm i din musikspelare under tonåren?
How much is the fish med Scooter. Oj, kunde spela den på repeat om och om igen :)

5. En låt som ger dig julstämning?
Jag kommer nog alltid att tycka om Last Christmas med Wham! :)

Tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela