kirsten

Sanna mina ord

Bimbos

Publicerad 2009-10-26 22:48:45 i Allmänt,

Mitt nya måndagsnöje har blivit följande, först en promenad till gymmet. Tar cirkus 30-40 minuter, himla härligt. Lite lagom uppvärmd, byter om och så är det dax för aerobics! Ok, det är inte alls första gången som jag kör det. Icke! Men det är kul att komma igång med detta pass här i Stockholm med. Gick ju några fredagar i förra hösten och lite under våren. Men det är svårt att få till det på fredagar. Nu när Vättern är avklarad kan jag köra detta pass på måndagar istället. Jaja, hur som helst. Nu är jag igång med det. Nåt som jag kanske inte tycker är lika kul med detta är att det inte är samma instruktör varje vecka. Det betyder att det är ett nytt pass varje vecka. Eller åtminstonne var tredje. Tror att de är 3 som delar på detta pass. Så när 3 veckor har gått så är det alltså dax för ett pass som man med all säkerhet redan har glömt. Det är lite b. Men det är så kul ändå så jag tänker faktiskt att strunta i detta lilla moment.

Men det knasiga är att på varje pass finns de, bimbosarna som tror att de är bäst av alla. När man sedan kollar till på dem så gör de helt egna rörelser som instruktören definitivt inte har visat. Men ändå när de ser nån annan som gör fel som kanske har gjort rätt hela tiden så kollar de på varandra och fnittrar. Vad är grejen? Ok, jag och min bror kan också göra sådant. Men vi skrattar ju samtidigt lika mycket åt varandra när vi gör fel, egentligen skrattar vi nog mest då. Eller vad säger du?

Hahah, idag var det dessutom en tjej som kom lite sent och hon vill alltid stå längst fram. Så hon tränger in sig framför en av tjejerna som redan stod där. Hon hoppar och hon studsar som en annan liten boll och sen händer det. Hon gör fel. Hon ser alldeles förnärmad ut, för det är ju nåt denna tjej aldrig hade kunnat tro att hon skulle göra. Front tjejen liksom ;) Eller tjej, hon är nog i alla fall 40+ Det var humur det. När det sedan är dax för nedvarvning så går hon runt och sjunger med i låten, fast hon inte alls kan den. Hehe! Ok, jag är elak nu. Men jag tycker att det var skoj.

Vet ni, jag är trött på Roast. Jag tyckte de första avsnitten var roliga. Nu är det mest tjatigt!

♥ 4

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2009-10-27 19:32:19

Haha ja det var tider det! Nu blir det mig alla far skratta at eftersom alla andra sakert kan passen. Men ge mig ett par veckor sa ska nog jag sta langst fram med ;)

Postat av: Jeriko

Publicerad 2009-10-27 21:11:11

jag håller med Roast va kul en gång.Men inte går du själv genom stan på kvällen va? O ni får komma o hälsa på nästa gång ni e i stan.har gjort om en hel del sen sist:) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela