kirsten

Sanna mina ord

Boxercise

Publicerad 2009-10-27 23:12:13 i Allmänt,

Jag är död! Mina muskler värker och jag orkar inte röra mig. Om jag känner så här nu, hur är det då imorrn? Katastrof! Men samtidigt är jag så jäkla nöjd med att jag även denna tisdag hann hem, få i mig mat och sedan dra iväg till träningen. Att boxas är så himla kul! De synliga muskler jag börjar få på mina armar kommer til stor del från boxningen. Får se hur länge man kan tänkas hålla på med detta ;)

Som på passet igår finns de där bimbosarna även på dessa pass. Förstår mig inte på dem. Det är speciellt en tjej som inte bara jag stör mig på utan även Martin. Detta betyder ju att det inte bara jag som är elak eller hur? Hur som haver, denna brud bryr sig så mycket om hur hon ser ut så att det är ett under att hon hinner ducka för smällarna. Hon speglar sig konstant! Fattar det inte? Jag är där för att träna i alla fall. Visst, jag vill gärna ha schyssta och snygga träningskläder, men det är för min skull och ingen annans! Det som mer är med denna tjej är att hon inte ser särskilt bra ut, enligt mina mått mätt och Martins. Men hon är säkert världens snällaste människa egentligen, men frågan är om nån kan se det? Hon borde titta upp och sluta bry sig så mycket om hur hon ser ut. För när det väl gäller är inte det, det viktiga.

Oj, vad jag blev allvarlig helt plötsligt. Men jag tycker verkligen att det är synd att vi blivit så utseendefixerade i detta land!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela