kirsten

Sanna mina ord

Farfars urin

Publicerad 2009-09-04 21:11:20 i Allmänt,

Asså, det är så att man kan bli galen! Tanden värker fortfarande, egentligen är det hela vänster underkäke så moler och skaver och bara gör sig till. Jag vet ju att det inom några dagar kommer vara borta, som om det aldrig hade hänt! Ja, jag vet också att jag borde ringa tandläkaren, men jag har ärligt talat ingen lust med det just nu. Speciellt när det bara värker. Det gör ju liksom inte direkt ont när jag äter eller så. Jaja, ska ta lite spanska droger som jag fick av Sandra så ska nog smärtan strax vara borta. Undrar bara varför inte vi har sån dundermedicin här?

Här ska vi ha filmkväll, fick hem 3 filmer från vår filmklubb som vi ska gå ur. Två var gratis och den tredje kostade oss 59 kronor. Helt okej, så nu är det snart hejsvejs till klubben. Finns billigare sätt att köpa filmer på än en superdyr klubb! Så idag ska vi kolla på Män som hatar kvinnor, har ju redan sett den, men snart kommer tvåan och nu ska det fräschas upp lite. Har tänkt att jag ska läsa böckerna igen. Jag läste dem ju för typ 2 år sen innan det blev en sån hype kring dem. Eller det var på väg, men det var inte på långa vägar som nu. Sen fick vi Slumdog millionaire som alla säger är så bra, så det ska bli spännande. Martin fick Snatch som jag lovade honom i julklapp, hahahha! Bättre sent än aldrig! ;)

Här har ni Martins favvo-låt, man kan bli galen när han sätter igång med denna. För det är ju absolut inte som så att man själv går och sjunger på den hela tiden! Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela