kirsten

Sanna mina ord

Lista

Publicerad 2009-09-16 17:59:31 i Allmänt,

Namn: Linda Maria Christine Karlsson
Piercingar: Naveln
Tatueringar: 2 eller det beror ju på hur man räknar, en i nacken och 3 stjärnor blir ju 4 ;)
Längd: 164
Skostorlek: 36-37
Hårfärg: Röd
Är du kär i någon: Absolut!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, men jag vill flytta hit mina vänner!

Vilket shampoo använder du: Hm, nåt från Loreal och så blandas det lite hejvilt
Vilken parfym använder du: Stella
Vad är du rädd för: Mörkret
Gillar du att tvätta: Ja, faktiskt. Men jag hatar att sortera kläderna sen
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jag älskar att åka dem!

SENASTE…
Film du hyrde:
Oj, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det senast...
Film du köpte: Hm, ingen aning?
Låten du lyssnade på: Nåt på radion, har Radio 107,5 på så nån Dance låt :)
Låten du hade på hjärnan: En låst som Julia fått dansa till i helgen, barnlåt
Låten du laddade ner: Jag gör inte sånt ;)
Personen du ringde: Försökte ringa hem, men var inget svar...
TV program du tittade på: Idol igår kväll
Personen du tänkte på:

FAVORIT…
Mat: Massamankyckling, eller pad thai eller mammas currykyckling!
Låt: Just nu, Gotta feeling
Sak att göra: Umgås
Sport: Om jag själv ska utöva den helt klart boxning
Dryck: Rosévin, Pepsi max
Kläder: Mysbyxor
Film: Oj, har alldeles för många!

ANTAL..
Gånger du varit kär: 3
Förälskad: Haha, det kan man nog inte räkna ;)
Riktigt jävla askär sådär så att det gör ont: 2
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: Haha, det får vi väl hoppas att jag inte lyckats med
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hm, 2 gånger kanske?
Ärr du har på kroppen: Typ 100 efter alla myggbett

SENASTE…
Bok du läste:
Jag läser just nu Shantaram
Personen du fick mail av: Min chef ;)
Personen du fick brev av: Haha, ja räknas julkortsbreven som lillebror skickar?
Personen du fick sms av: Mamma
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, 1 år sen?

ÖVRIGT…
Vad har du gjort idag: Haha, bara jobbat...
Var det kul: Jo, vars
Hur tidigt stiger du upp: Olika varje dag
Gillar du att slåss: Haha, ja på boxningen i alla fall. Men annars big no!
Vad ska du göra ikväll: Hem och kolla på Idol :)
Är du seriös: Japp
Vad är du allergisk mot: Apelsinjuice
Var har du ont: I hela kroppen. Träningsvärk!
Använder du hårspray: Ytterst sällan
Kan du stå på händer: Haha, det var längesen jag kunde.
Favoritserie: Jag kollar på det mesta kan man säga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela