kirsten

Sanna mina ord

Lycklig!

Publicerad 2009-09-15 22:54:58 i Allmänt,

Undrar varför man ibland går in i sina svackor där man inte känner nån lust för att träna? Inget känns kul, pass man annars älskar känns bara tråkiga och man hamnar i soffan mer ofta än vad man är på gymmet? När våren och sommaren är på g så tycker inte jag om att träna inne, vilket man kan förstå. Det är inte direkt mycket pass man vill gå på heller, jag menar varför köra spinning när jag kan ta racern och cykla på riktigt? Och lyfta skrot tröttnar jag på efter några veckor. Så då tänker jag alltid att nu ska jag banne mig ut och springa och träna på det viset istället. Men så kommer jag snabbt på att jag gillar inte att springa. Jag tycker nog egentligen om det, men mina ben gör det sannerligen inte. Så helt plötsligt från att ha varit sportande under hela våren så faller allt under sommaren. Jo, visst i år har jag varit duktig och cyklat nästan 1,5 mil om dagen. Men det är ändå inte riktigt samma sak.

Men så nu när säsongen för passen börjar igen så blir jag så glad igen. Att det lagt till ett extra boxpass i veckan klagar jag sannerligen inte på! Så numera kör vi box lite lättare på tisdagar och torsdagar och mega hårda passet på söndagar. Så grymt bra! Måndagar har jag hittat ett aerobicspass som gör mig galen av lycka! Plus att det brukar vara ett bra sånt pass på fredagar med. Så om jag inte lyckas bli fit innan november så vet jag inte vad jag ska göra?

Men mitt problem just nu är hur jag på mindre än 2 veckor ska lyckas förminska brösten? Min klänning som jag sedan länge bestämt mig för att ha sitter helt ok överallt, men inte över brösten. Jag vet om att jag har en klyfta som är stor, men i denna klänning ser den gigantisk ut! Nästan som en bimbobrud liksom. Min bror tyckte att jag skulle linda mig som kingmales, men jag vill ju kanske ha en liten klyfta kvar ändå. Så mitt mål för dessa två veckor är att tona brösten. Återstår att se om jag lyckas. Men åh vad roligt det är att vara igång igen!



_d3n0714_web
Min instruktör Stig in action!

Kommentarer

Postat av: gelinda

Publicerad 2009-09-17 13:23:56

Vill också flytta hit mina vänner! Och familj.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela