kirsten

Sanna mina ord

Tandvärk

Publicerad 2009-09-03 22:56:17 i Allmänt,

Usch, jag är inte alls med på det här måste jag säga. Hela denna vecka har varit en katastrof för mig. Vaknat för sent och blivit tvungen att ta tuben till jobbet och det går jag bara inte med på! Jag ska cykla mina 1,4 mil om dagen annars vill jag inte vara med längre! ;) Ok, jag överdriver. Klart jag vill vara med, men jag vill ha de där milen i benen varje dag. Jag vill inte bli förslappad, speciellt inte när jag har ett jobb där jag sitter konstant. Jo, visst jag kan höja bordet och ställa mig upp, men jag gör ju inte det. Är för lat för det. Dessutom är bordet faktiskt rätt tungt att lyfta upp då man får göra det av egen kraft. Jaja. Imorrn ska jag ge det ett nytt försök. Men jag vet inte om cykeln håller. Lagade den i söndags trodde jag, fick ny växel och så. Men idag när jag cyklade på den så small det som bara den när man trampade i uppförsbackar. Känns ju inte helt stabilt. Inte heller så kul när det kostade mig lite mer än 500:- att fixa växeln. Ska ringa dem tror jag bestämt.

Ont i munnen har jag med. Mina visdomständer spökar. De gör det lite då och då. Inte direkt nåt jag tycker är så himla lattjo faktiskt. Är hysteriskt rädd att mina 10 år med tandställning ska förstöras helt och hållet. Men jag tror att de haft med detta i beräkningen, eller jag hoppas det i alla fall. Imorrn ska jag få lite smärtstillande av en kollega som hade samma problem under sin semester i Spanien i somras, så jag hoppas på rena dynamit tabletterna ;) Lite som mina Thai-piller för magen...

Nej, jag kryper till kojs nu och hoppas på att värken är puts väck imorrn. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela