kirsten

Sanna mina ord

Tjej & killsnack #51

Publicerad 2010-04-05 19:28:17 i Tjejsnack,

Fester

1. Vilken sorts fester föredrar du?
Det beror helt och hållet på. Ibland är det himla trevligt att bara ha en hemmafest med roliga spel och bara sitta och snacka över en flaska vin. Medan man ibland vill bege sig ut på stan för att dansa :) Men på sistone har det blivit det första.

2. Berätta om ett hemskt festminne?
I början av mitt och Martins förhållande så var vi ute rätt ofta och vi började oftast festerna hemma hos min kompis Lisa. Med lite för mycket i kroppen så lyckades jag tappa balansen och tog tag i mitt glas som stöd, fråga helst inte hur jag kom på den idén men så blev det. Det resulterade i att jag var dyngsur, Martin var även han rätt blöt och fick sitta i Lisas morgonrock medan vi försökte torka hans byxor och hennes golv. Ja, jisses. Samtidigt som det är ett hemskt minne så är det ändå rätt komiskt. Där satt han i en morgonrock som en annan pimp ;)

3. Berätta om ett roligt festminne?
Oj, här kan jag ju hålla på i all evighet. Tror inte att jag varit på en tråkig fest nån gång.En gång hade vi fest hemma och så skulle en av Martins kompisar komma. Vi hade innan käkat kinamat som vi hämtat och fick då med en massa soja. Av detta blandade jag till en drink med allt möjligt konstigt i som jag sedan lät Martins vän shota. Hahahahah! Ok, ni behöver inte tycka att jag är elak på nåt sätt, det är så de är mot varandra hela tiden. Ju värre desto bättre.  

4. Av vilken anledning var du senast på fest?
Hm, det är så längesedan att jag inte ens minns det. Har mest hängt här och haft festerna hos oss.

5. Vad föredrar du att dricka på en fest?
Rosé, eller nån härligt god drink.

Tjej & killsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela