kirsten

Sanna mina ord

Baka mera

Publicerad 2010-01-05 22:12:58 i Mat & Bak,

Känner att jag är inne i en riktigt bakperiod. Jag vill testa så mycket nytt hela tiden. Problemet är ju att det inte riktigt funkar, kan ju liksom inte smälla i oss allt själva. För då kommer vi att sluta som två svällande ballonger ;) Mitt knep har blivit att jag sparar en del hemma, som man kan plocka fram när det kommer gäster, vilket dessvärre inte gör jämt så jag måste erkänna att jag slänger en hel del. Men så tar jag även med mig en hel del till jobbet. Där finns det ingen risk för att det tar slut vill jag lova. Fantastiskt! De berättar även om jag lyckats, så det är ju verkligen en win win för oss alla. För mig räcker det oftast med bara en munsbit, sen är jag nöjd. Men jag säger oftast för jag kan ju vräka i mig som en tok med.

Men det är ju nytt år och varje nyår beslutar man sig ju ofta för att man ska leva lite sundare och så även jag. Har 6 veckor på mig att komma i någorlunda form igen. Hade tänkt att jag skulle orka med de roliga pass som finns på vårt hotell med, yoga, pilates, spinning. Nåja, vi får se. Vill komma i form av många anledningar :)

Igår bakade jag dessa godingar, favorit i repris


Titta vad häftigt det blev när jag knäckte äggen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela