kirsten

Sanna mina ord

Nöjd med tillvaron

Publicerad 2010-01-03 19:29:44 i Allmänt,

I år mina vänner kommer mycket roligt att hända. Martin och jag firar bland annat att det var 10 år sedan vi träffades för första gången. Att vi sedan behövde en lite längre startsträcka förvånar kanske ingen när det gäller Martin ;) Inte många som kan säga att de fått jobba på sin svärmors 50-årsdag då hon inte var svärmor till mig och sedan 10 år senare är man med på kalaset :) Som denna gång blir en resa nånstans, kommer bli trevligt. Vi åker dessutom inom en väldigt snar framtid till Mexico. Jag längtar som en tok, hoppas bara på att min bror kommer med oss, blir så mycket roligare då.

Nyår firades väldigt lugnt hemma hos några vänner. Martins lycka blev total när han fick fixa med raketer. Kul att nåt så enkelt kan göra honom så lycklig. Haha! Nyårsdagen firade vi årets första julafton, då min bror kommit hem. Sen fortsatte lugnet. Var har partyhumöret tagit vägen tro? Eller lusten till att festa till det? Nej, det är inget som roar mig längre. Trevliga hemmakvällar med vänner och ett roligt spel är mer min grej :)

Att det är dags för jobb imorrn känns helt ärligt så där. Men nu handlar det ju endast om 2 dagar och så ledig 1 och jobba 2 och ledig 2. Bävar nog mer för nästa vecka då som kommer innebära 5 dagars jobb.

Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna

 
Mysiga katter

Om man inte orkar locka med tång tar man lite hushållspapper

Sedan låter man lillebror fixa resten

Så bra det kan bli då

Att låta killarna fixa i köket

Kan resultera i både den ena

och det andra

Utsikt från ett fönster i Lillån

Hungriga små rådjur

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela