kirsten

Sanna mina ord

Lata dagar

Publicerad 2010-07-22 17:44:14 i Vardag,

Jisses vad man hinner bli förslappad! Har inte gjort mycket att skryta med de senaste dagarna. Inte för att det är fel, man ska vara lat när man har semester. Men planen var ju att försöka bege mig ut på morgonpromenader, dessa har bytts mot långa och sköna sovmorgnar, jag skulle också åka iväg på Friskis pass i parkerna, dessa hålls 4 dagar i veckan, jag har istället lagt mig i soffan på balkongen och läst. Som sagt, inget att skryta med. Men samtidigt tror jag att det behövs lite vila med. Annars skulle jag ha lyckats med alla mina planer. ;)

I tisdags begav vi oss upp på stan, Martin behövde ett par nya badbrallor, jag själv skulle inte ha nåt. Men visst om jag hittade nåt så fick jag köpa. Började med att hitta ett par jeansshorts, de kom med. Hittade en tunika som jag sneglat på i nya höstkatalogen, den kom med. Gick in på Gina, där de hade sin stora rea. Handlade en hel kasse med kläder där. Lite nya böcker. Ja, det var väl det. Martin fick med sig sina shorts hem han med, plus ett par linnen och en sjal. Härligt när man har såna dagar på stan.

Igår sträckläste jag en bok. Den var helt ok. Kanske lite simpel, men ibland behövs de böckerna med. Och idag har vi tagit hand om tvätten som vi tvättade igår och slängt ett års förbrukning av kartonger. Måste vara fint när lillebror kommer till huvudstaden. Himla tur att vi har honom, annars hade vi inte kunnat åka på nån resa. Eller jo, det hade vi. Men katterna hade mått så där av att behövas lämnas in på katthemmet igen. Nu ska jag bege mig till Långholmen med min skatt och se KENT! Så himla glad och tacksam för att vi får gå på detta. Tack! ♥

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2010-07-31 16:29:58

Skönt med semster! Vilken bok läste du ut?



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela