kirsten

Sanna mina ord

I´m alive

Publicerad 2010-06-11 23:17:37 i Musik,

Jag är här, men det är galet mycket i mitt liv just nu. Saker som jag inte riktigt orkar gå in på. Men jag är trött, riktigt trött. Det är ju så ibland. Men detta har gjort att jag vaknat igen och jag har fått upp ögonen, så jag hoppas på en förändring inom kort. Vi får se vad det blir. Jag ser ju att ni ändå är väldigt intresserade att läsa, så jag lovar att försöka att bättra mig. :) Ha lite tålamod bara!

Idag vräkte det ned, ingen cykling och ingen konsert. Det var så jag trodde att det skulle bli. Hade ju i och för sig varit bra då vi verkligen måste tvätta, men så slutade det att regna och vi bestämde oss slutligen för att åka till Grönan och se Teddybears. Många minnen med deras låtar :) Jag förstår bara inte dessa vuxna karlar att de plötsligt bestämt sig för att ha björnhuvuden när de showar?! Why? Låt mig se er istället! Men annars var konserten grym och jisses vad jag Ä L S K A R killar i kostym! Blir alldels knäsvag! Kul med så många bra artister på Grönans scen. Gillas skarpt! Att det bara kostar 159:- att köpa ett entré-kort så att man kommer in "gratis" varje gång är ju kanon! Vi spelade på lite chokladhjul och var 2 gånger en bricka ifrån att vinna, båda gångerna var det den brickan vi valde bort. Typiskt. Men vi fick en chokladkaka som tröst på ett ställe. Man tackar! Inte varje dag man köper en chokladkaka för 200:- Hahahah!

Imorrn bär det av till Järnbo, Martins mamma ska firas. Tror det blir ett trevligt kalas. Om inte annat är det alltid härligt att komma ut på landet.

Just nu spelas denna låt galet mycket av mig. I love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela