kirsten

Sanna mina ord

Kvällen då allt gick fel

Publicerad 2010-06-17 22:51:15 i Fest,

I min dator har jag valt att slumpa ut bilder, alltså den visar bilder från mina album samt vissa bloggar som jag läser eller läst, fråga mig inte varför de som inte är mina sparas. Jaja. Hur som helst. Det kom förbi en bild från vår resa till Rhodos för ja, 4 år sen. Vh vin. i började att fira vår 2-åriga förlovningsdag med god mat och dryck. Efter det slöt vi upp med min jobbarkompis som var där och arbetade över sommaren. Man kan lugnt säga att det blev en del att dricka. Hon åkte hem tidigt för det blev som sagt för mycket av det goda. Jag och Martin fortsatte med hennes vänner en stund och sedan knatade vi vidare, mötte svägerskans lillebror och hans gäng och vi fortsatte med dem. På nåt sätt blev de kusiner, hur de lyckades med den gåtan ja det vet jag inte. Jag hällde blåbärsshots på hans byxor och han sa att det var lugnt för det skulle mamma fixa när han kom hem ;)

Vi var kvar tills krogen stängde, de fick slänga ut oss. Kusinen skulle åka hem samma dag men kvar var Martin och jag med vår härliga gemensamma bakfylla. Jag tror aldrig att jag varit så dålig dagen efter! Vi hade ac:n på max och pendlade varannan gång in till toaletten. Vid 5-snåret masade vi oss ner till poolen, tog ett dopp och gick till hotellets butik och köpte en burk med spagetti och köttfärssås. Hahaha! Cola gick inte att dricka, vatten fick vi inte behålla. Nej, efter den kvällen tar jag det relativt lugnt när vi är ute ;)


Vi ser ju lyckliga ut i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela