kirsten

Sanna mina ord

Älskling, det är livet!

Publicerad 2010-03-28 22:26:09 i Vardag,

Jag får inte denna låt ur min hjärna. Nej, det gör inget alls. Jag vill höra den hela tiden. Men ni vet när man fått en text på hjärnan så är det oftast just den raden man kan och så kanske nån rad till. Man vill ju kunna allt! Men får väl lyssna några gånger till så :)

Har haft en perfekt helg. Så där som helger ska vara. Härliga sovmorgnar, ingen press eller stress, shopping och mys, god mat och sällskap, lek och bus med Martins brorsbarn. Ja, helt enkelt perfekt. Jag känner att jag befinner mig i ett lyckorus just nu och jag hoppas att det kommer att stanna kvar länge!

Ny vecka och nya utmaningar. Ska bli spännande att se vad den har att bjuda på. Kan ju omöjligt bli sämre än förra veckan i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela