kirsten

Sanna mina ord

Tjej & killsnack #49

Publicerad 2010-03-22 20:42:36 i Tjejsnack,

Rutiner

1. Hur ser dina inköpsvanor ut?
Vi storhandlar en gång i veckan. Men sen blir det lite småköp ändå, man lyckas ju alltid glömma nåt. ;)

2. Dina sömnvanor?
Min förhoppning är att varje kväll gå och lägga mig i tid. Det händer aldrig! Fruktansvärt, jag vet!

3. Dina kvalitetstidsvanor?
Eftersom jag ännu inte har några barn, så känns det som att jag alltid har det. Kvalitetstid alltså.

4. Dina matvanor?
Har lärt mig att äta frukost äntligen. Eller det var kanske att ta i, men jag tvingar i mig en macka i alla fall. ;) Sen försöker jag att äta nån frukt, men oftast hinns det inte med för helt plötsligt är det dax för lunch. Så går det några timmar och så är det dax för nåt mellanmål. Just nu har jag halkat in i nåt onyttigt träsk så det blir alldeles för dåligt mellanmål :S Sen är det middag hemma. Ja, där har ni min dag ;)

5. Hur får du vardagen smidig?
Hm, samma svar här som på fråga 3. Det är ju bara Martin och jag så vi delar lika på det mesta. Nåja, jag gör kanske några fler saker. Men han blir bara bättre och bättre.

Tjej- och killsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela