kirsten

Sanna mina ord

Hemska november

Publicerad 2010-11-21 17:02:54 i Livet,

Kan inte den här månaden bara vara över snart? Jag hatar november! Så grymt tråkig och meningslös månad. Bara regn och grått och så himla himla trist! Jag vaknar aldrig och jag menar aldrig, jag går som i ett töcken hela förbannade dagen. Jo, jag vet att jag är gravid och att det gör sitt till med just nu. Men jag är alltid trött denna förbannade månad. Nej, ge mig december med detsamma så den förbannade snön kan komma så man får lite julkänsla istället ;) Sen kan det gärna bli vår igen.

Idag drog vi iväg till Ikea, tänkte att vi kunde ta mått på en bebissäng. Men det tyckte visste inte de var en bra idé för de höll på med nåt bygge så det var en sabla röra och inga sängar föll oss i smaken. Jag tror att det kan bero på att jag redan har hittat drömsängen, men den är dyr...så dyr...snyft. Kanske får ta Kungens kurva nån dag istället och hoppas på mer ordning och reda där. Kom hem med en kasse ljus och en pall som jag verkligen behöver om jag ska kunna ta på mig skor. Kommer inte ner till golvet. Martin tyckte att jag kunde ta ett par lägre skor, men jag menade på att det är ju de höga stövlarna som jag når dragkedjan i men inte nere vid golvet och då hjälper ju inte lägre skor heller ;) Han är rolig. Köpte äppelglögg, fast jag vill kalla den must hela tiden. Den var supergod. 19:- kostade den för den som är intresserad.

Nu sitter jag och spelar musik för kotten. Vissa låtar pangar det till i magen och andra så är det bara tyst. Hahaha! Men snart ska vi gå över till trollen så att deras föräldrar får gå på bio. De skulle ha sett Skäringer, men eftersom hon gått in i väggen så får det bli bio istället :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-21 20:56:46

:D ja klart jag kan slänga upp dem. Kan göra ett inlägg nu med dem om du vill ta en titt :)



Fick ju iofs fleera stycken men jag slänger upp några favoriter! :) Ja det är verkligen toppen! :D



Åh vad tråkigt att ni inte har någon snö här har vi snö som lyser upp lite alltid roligare när det är lite ljusare ute, blir mycket piggare så fort snön har kommit :)



Kram



Postat av: Lina

Publicerad 2010-11-21 21:54:04

:) tack!



Ja ska det vara vinter ska det vara snö men som du säger inte för kallt heller, lagom så man kan vara ute och leka i snön :) Sen får det gärna bli vår VÅR med inte så mycket slask heller :P haha, som sagt man är aldrig nöjd :P



Haft en bra kväll?

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela