kirsten

Sanna mina ord

Var tog veckan vägen?

Publicerad 2010-11-04 21:54:31 i Bebis,

Började inte denna vecka precis? Nu är det redan torsdag och konstigt nog så är jag pigg! Första morgonen på en evighet som jag var pigg när klockan ringde. Galet! Undrar om jag kommer vara lika pigg imorrn då jag ska upp betydligt tidigare? Hoppas! Vill inte gå i denna dvala längre. Tyvärr är det ju november, typ årets tristaste månad. Men vad ska jag man göra? Bara att gilla läget. Snart december och då blir det ju lite ljusare med alla adventsstakar och stjärnor. Längtar lite faktiskt. Har dock börjat tjuva på julmusten och juleskummet. Nu får jag ;)

Har nedräkning inför måndag med. Då är det äntligen dax för ett ultraljud. Jag är både nervös och galet nyfiken! Nervös för att nåt ska visa sig vara fel och vad för ställningar man ska behöva ta då? Och nyfiken på att få se det lilla livet. Och nej, vi kommer fortfarande inte att ta reda på vem som bor där inne. Får komma som en glad överraskning senare. Men det är inte ofta man längtar efter en måndag direkt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela