kirsten

Sanna mina ord

Baka, baka liten kaka

Publicerad 2010-10-06 22:06:40 i Bebis,

Oh, shit pommes. Idag missade jag det som inte får missas! En gång i månaden ska jag kolla ett rum så att allt är perfekt, städning och så vidare. Alltså ett rum i månaden! Men så började jag översätta ett dokument från svenska till engelska och så vips var dagen slut! Eller i alla fall för mina kollegor, så då kan man ju inte gå... Detta betyder för min del att jag om en månad måste kolla 2 rum och nästa vecka måste jag baka. Visst det är bra med straff, men med tanke på att min ena kollega glömde det förra veckan och jag glömde det nu så blir det mycket fika ;) Men det är ju förvisso gott och jag gillar att baka, hahahah!

Man kan ju även baka på andra sätt och det är nåt jag gjort. :) Som många av er redan vet. I april väntas min lilla bulle vara färdig och vad det blir får ni snällt vänta med att veta tills då. Självklart blir det en bebis (!) men dess kön kommer bara kotten veta fram tills dess. Jag vet att några av er blir besvikna nu, men nej, vi kommer inte att ta reda på könet. En överraskning helt enkelt för oss allihopa. Sen får ni gärna vara med och spekulera. Martin tror på en kille, jag tror på en tjej. Men självklart blir ju lika glada oavsett vad det blir. Känns helt fantastiskt underbart :) One heart, one love ♥

Kommentarer

Postat av: jonna

Publicerad 2010-10-07 17:43:54

men va skoj grattis till bebis=)



kram jonna hrc9:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela