kirsten

Sanna mina ord

Fladder

Publicerad 2010-10-21 20:11:56 i Familj,

Det var så härligt igår när nyckeln sattes i dörren och min älskade M kom hem. Som jag sa till honom så märker man hur mycket vi sitter och pratar hela kvällarna när han inte är hemma. För kvällen känns så himla lång även fast man har en massa serier på tv som man följer. Det kan man i och för sig märka när man kollar på tv med mina föräldrar med för då får man inte säga ett knyst, för då kan man ju missa nåt viktigt. Haha!

Kläderna kom igår med eller två av dem och Martin blev blev mycket nöjd med mina val. Tror inte att han kan bli nåt annat heller då allt är randigt och hur ser hans egna kläder ut, bara randigt och rutigt. Så jag tror att nästa gång jag letar mer kläder så får det bli rutigt. Så kotten börjar få en riktigt fin hög med kläder nu. Allt i neutrala fäger så klart.

Känner mer och mer fladder i magen om dagarna nu, men speciellt om kvällarna. Tror att detta kommer att bli en liten kvällsbebis precis som sina föräldrar. Hoppas kan man ju i alla fall. Men det känns härligt! Skönt att få en bekräftelse varje dag på att nåt faktiskt lever där inne :) Kommer nog ändra mig sen när kickarna är så hårda att man tappar andan. Men nu är det bara kul!

I helgen ska vi bege oss iväg för att kolla på ny bil. Det som tidigare bara var en rolig grej har nu blivit ett måste. Vår bil är på väg att ge upp och innan det händer är det bättre att byta in den till nåt större och bättre. Annars måste vi ju ändå bara hålla på att laga denna i tid och otid. Det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela