kirsten

Sanna mina ord

Lång dag

Publicerad 2011-04-05 14:27:26 i Livet,

Imorse startade jag dagen redan klockan 6. Varför det ska vara nödvändigt vet jag inte. Fast jag låg kvar till cikrus 7 när Martin knatade upp för att åka till jobbet. Läste lite och kollade morgon-tv. Men det var inte så intressant så jag böt och kollade på Glee istället som jag fått för mig att jag ska se nu när jag är hemma. Började igår och såg 2 avsnitt och var väl inte överförtjust direkt. Men min bror sa till mig att den blir bättre, så jag har nu fortsatt och sett 5 avsnitt totalt och visst den blir väl bättre och bättre. Men den känns lite för ungdomlig för mig, jag börjar väl bli gammal antar jag ;)

Tog mig en förmiddagslur och sen kollade jag förlossningsprogram. Men jag är less på detta nu. Jag vill in och föda själv istället. Tycker liksom att det är min tur nu! Försöker att hålla mig i rörelse hela tiden. Tänker på tyngdlagen, haha! Så nu liggs det inte i soffan utan här sitter vi! Plus att jag krupit runt på golvet och täckt lister med tejp så att vi kan börja måla väggarna när Martin kommer hem sen. Jag kanske inte behöver säga att jag inte är helt nöjd med målningen av taket? Men när jag försökte säga till så sa Martin bara att det berodde på att färgen var blöt där...mmm right! Men han ska få se när han kommer hem att han ska lyssna mer på mig och inte ta mina kommentarer för att jag är en besserwisser...

Nej, undrar om jag ska rensa ut badrumsskåpet på en massa skit nu med. Lika bra när ångan är uppe liksom.

Kommentarer

Postat av: alfamamma

Publicerad 2011-04-05 18:09:07

Man får verkligen passa på när man väl är igång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela