kirsten

Sanna mina ord

Lite bättre

Publicerad 2011-04-04 22:25:51 i Livet,

Har fått sovit inatt så idag känns allt lite bättre. Men det är påfrestande att bara gå hemma så här och vänta. Orkar ju inte ta mig för så mycket. Men idag har jag läst, kollat tv och hjälpt till med målningen när Martin kom hem. Kommer bli kalas när det är klart. Drog upp den torkade ljungen på balkongen med. Jisses vilken händelserik dag! Hoppas nåt roligare händer imorrn, men då får det ju inte komma nån bebis för då fyller Martins systerdotter 7 år! Var tog de åren vägen undrar jag? Stora tjejen ju! Så vi satsar på den 6 nu, för den 7 är min dag :)

Sara N – Tjej 24 mars

Helena – Tjej 27 mars

Jennifer – Tjej 27 mars

Sarah – Tjej 28 mars

Fredrik L – Tjej 29 mars

Pettsson – Kille 29 mars

Jag – Tjej 30 mars

Martin – Kille 30 mars

Richard – Tjej 31 mars

Camilla – Pojke 1 april

Lina – Pojke 1 april

Aida – Tjej 2 april

Cissi  -  Pojke 2 april

Fifi – Tjej 2 april

Michaela – Tjej 2 april

Sara  W P– Tjej 3 april

Jeanette – Tjej 3 april

Angeliqa – Tjej 3 april kl 23.12

Ida –Pojke 3 april

Maria – Tjej 4 april

Josefine – Pojke 5 april

K – Pojke 5 april

Sandra – Tjej 6 april

Linda – Pojke 7 april

Sofia – Pojke 8 april

Mattias – Pojke 9 april

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-04-05 10:27:47

Ja, när det väl är igång känner man nog inte efter om man är trött eller pigg, då är det bara att köra på ju! Och tänk att vi snart ligger där med underverken bredvid oss :D

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-04-05 13:08:01

suck, denna väntaaan :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela