kirsten

Sanna mina ord

Long time no see

Publicerad 2011-04-14 19:12:34 i Bebis,

Jag ber så mycket om ursäkt för min dåliga uppdatering här. Min dator har kraschat och det har väl inte varit prio ett att laga den heller.

Jag fick nästan som jag ville, alltså min födelsedagsönskan. Värkarna satte igång natten mellan min födelsedag och nästkommande dag. Nog för att det tog ända till den 9 april för att lillsnuttan skulle behaga titta ut, men ut kom hon i alla fall tillslut :) Världens sötaste lilla tjej, Thilde Alicia Maria. Jag ska skriva ihop en liten förlossningsberättelse så snart min dator är lagad men nu vet ni i alla fall att hon kommit till världen :)

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-04-14 19:59:55

Åhhhh stort grattis!! Bara tre dagar mellan våra små ju :) hur stor var hon? Och vilket fint namn!!! Massa kramar

Postat av: alfamamma

Publicerad 2011-04-15 08:56:17

Grattis - vilken fin födelsedagspresent! :)

Postat av: fifi

Publicerad 2011-04-15 11:43:11

Åh, jättegrattis till lilla Thilde! Fint namn också, det hade jag på min lilla lista :)



kram

Postat av: Liw

Publicerad 2011-04-15 11:50:07

Stort stort grattis!



väntar med spänning på en förlossningsberättelse.

men först, njut!

Postat av: Michaela - Elias Mamma

Publicerad 2011-04-21 12:19:05

GRATTIS till lilla tjejen =) Hoppas allt gick bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela