kirsten

Sanna mina ord

Trött

Publicerad 2011-04-29 09:13:50 i Livet,

Jag tror aldrig att jag varit så trött tidigare! Thilde tar verkligen alla mina krafter och det är absolut helt okej att hon gör det. Men som igår när hon sov endast 20 minuter mellan 10 och 18 ja då är man gråtfärdig. Hon som alltid slocknar när hon fått sin mat ville absolut inte vara med om detta så länge hon inte fick ligga på mig förstås. När det sen var dags att sova för natten ville hon inte komma till ro då heller, det visade sig senare att hon hade en massa mat som hon tyckte var en mycket bra idé att kräkas upp i vår säng! Var bara att byta kläder på henne och bädda om sängen. Precis vad man vill mitt i natten. Skruttunge :)

Idag ska vi till stadshuset och Martin ska skriva på papper om att han är pappa till Thilde. Sen ska vi tillbaka till BVC för att se så att lillsnuttan gått upp mer än vad hon hade gjort i tisdags. Känner att vi bara flänger fram och tillbaka överallt hela tiden. Det förstör vårt matschema ;) Och stackars Martin får åka ifrån jobbet...

Nej, ska göra mig iordning och sen ska vi knata iväg.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-05-02 14:30:00

usch, hoppas att det var en engångsföreteelse ! det är ju hemskt när man inte får sova ordentligt :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela