kirsten

Sanna mina ord

Bombnedslag!

Publicerad 2011-08-16 11:01:10 i Livet med bebis,

Idag får jag och Thilde besök här hemma av en arbetskollega som är nyfiken både på hur vi bor och den egentliga anledningen till besöket att få mysa med Thilde ;) Men detta medför att jag MÅSTE städa! Ser ut som om bomben eller en tornado slagit ner här hemma. Jag förstår det inte heller, för jag plockar med nåt varje dag! Måste vara katterna som skitar ner så förbannat! Kan inte se nåt annat. Så disken är igång och jag har hunnit torka av toaletten, nu ska bara resten av badrummet tas. Men med en liten tjej som söker uppmärksamhet var och varannan minut tar allt lite längre tid. Men det är snart dags för henne att sova en stund och då kan jag feja på som jag vill.

Skoj ska det bli att träffa henne i alla fall! Då vädret ser rätt mörkt ut så blir det nog inte till att gå och fika på fiket jag tänkt, så undrar om jag hinner slänga ihop nåt här hemma kanske? Hon sa att jag inte behövde, men det är ett jäkla tjat om att jag ska baka nåt till jobbet när jag är där och hälsar på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela