kirsten

Sanna mina ord

Doppresenter

Publicerad 2011-08-25 16:56:58 i Dop och andra högtider,

Ok, ni är några som undrat över vad Thilde vill ha i present när hon döps. Jag säger som så att köp vad ni vill så länge det INTE några tennsaker! Jag menar det verkligen, kan inte tänka mig nåt värre än det. Sen behöver hon ingen Boken om mig för det har hon redan en och hon behöver inte 10 till.

Jag har kollat lite med henne och detta kan hon tänka sig:


Allt ovan finns hos gullegrisen.com

Sen hittade vi även denna gunghäst som Thilde älskade, där man kan fylla i hennes namn och dop- eller födelsedag.

Hon vill gärna ha nån fin servis med bestick med för det saknas här hemma och kanske en tillhörande haklapp? Hon vill även ha Barnkammare-böckerna, hon tycker nämligen att mammas sångregister är lite för fattigt och pappas ska vi inte tala om! En stol skulle hon bli glad över att få, ni vet en sån som hennes namn står på. Fanns tidigare en mycket bra affär i Örebro som sålde dem, men de finns inte längre dessvärre, men ni som bor i nån annan stad kanske har nåt liknande?

Ja, där har ni lite tips i alla fall och som sagt INGA tennsaker eller Första året böcker :)





Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2011-08-25 21:53:14

men va sjutton Ch .... vi har ju redan köpt en tennsak =( ... ja ja vi får väl byta då =( ...... ;) ... nä förlåt, var tvungen att skriva =D ... hade faktiskt oxå den önskan, eller kravet, till Moas dop =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela