kirsten

Sanna mina ord

Hej baby!

Publicerad 2011-08-23 22:59:43 i Familj,

Idag var äntligen vår bild med i tidningen :) Det blev ju lite kaos första gången vi skulle ta bilden då Thilde bestämde sig för att bli sjuk, så det där med att ta denna bild tog ju lite längre tid än vad vi tänkt. Måste ju få schemat att passa med lillebror med, vår egna fotograf. Så perfekt att ha honom, det är liksom en win-win situation för oss båda. Han får träna på att ta kort på en livlig bebis och jag får fina bilder som tack. Jag klagar verkligen inte! För han är så otroligt duktig! Han ser saker som vi andra inte ser och han får med skuggor och ljus på ett sätt som ingen annan. Ja, sug åt dig lillebror! För både jag och Martin älskar dina bilder!

Här är bilden som var med i tidningen



och så här såg originalet ut



Lite skillnad i färg om man säger så, eller upplösning kanske man säger. Så jag ger er chansen att se bilden så fin som den är egentligen här :)

Om ni vill fotas av min bror eller kanske tillsammans med familjen eller kanske bara er bebis, hojta till så ska jag ge er han kontaktuppgifter!

Kommentarer

Postat av: Nancy Echoue

Publicerad 2015-06-18 12:58:21

Hej! Finns det bild på Wilhelm Andersson när han var liten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela