kirsten

Sanna mina ord

Tråkväder!

Publicerad 2011-08-15 11:25:15 i Livet med bebis,

Idag har jag och Thilde haft en riktigt mysig morgon. Hon vaknade vid 8 och var hungrig och var vaken till kanske 9 eller så och somnade därefter om en timme. Då jag själv inte fått så där jättemycket sömn under helgen så passade jag på att sova med henne den stunden. Under tiden så blev hela himlen svart och det var så där supermysigt att ligga där under täcket tillsammans, eller ja täcket har inget täcke i utan endast själva påslakanet just nu då det varit så varmt.

Gick upp och åt frukost och då öppnade sig hela himlen och jag såg alla dagens promenader ställas in. Jo, jag vet att man inte dör om man går ut när det regnar. Jag vet också att vagnen inte kommer att gå sönder av att bli blöt. Men däremot kommer vårt golv i lägenheten inte att må så himla bra av det. Visst, vi har sånna där hjulskydd men resten av vagnen då? Orkar och vill inte plasta in hela lägenheten heller. Kommer att fixa till vårt förråd som finns i bottenplan så att jag senare kan köra in vagnen där och då slipper jag ju detta problem med en vattenskadad lägenhet. För innerst inne älskar jag att vara ute när det regnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela