kirsten

Sanna mina ord

Underbara soliga dag!

Publicerad 2011-08-24 10:50:15 i Livet med bebis,

Även idag vaknade lilltjejen när det var dags för hennes pappa att gå till jobbet, behöver jag säga att jag inte alls har nån lust att gå upp då själv? Men även idag lyckades jag få henne att somna om. Skulle jag se att hon vore pigg på riktigt och vill gå upp så skulle vi ju så klart göra det, men när jag ser hur hon kliar sig i ögonen så vet jag ju att hon fortfarande är lika trött som mig.

Snart dags för en liten förmiddagsvila för henne, gör hon nåt annat än sover undrar ni kanske? Men absolut visst gör hon det, hon har spenderat en stund i sin babysitter och nu ligger hon och rullar fram och tillbaka i soffan. Hon testar sina nya ljud hon lärt sig med de senaste dagarna, det roligaste är att låta som en bil. Det är dock inte alltid det ljudet kommer, men det låter så kul när det väl kommer. När hon sover ska jag slänga mig in i duschen och sen lite lunch. För idag är det dags för ett besök hos BVC med mammagruppen, det ska talas om mat och smakportioner. Vi har ju redan börjat lite smått med det, men det ska bli kul att höra vad som sägs.

Härligt att solen är tillbaka! Hoppas den är här för att stanna! Jag vill ju ut och gå en massa!


Så här fin var hon efter sin första smakis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela