kirsten

Sanna mina ord

Vilken underbar dag!

Publicerad 2011-08-03 14:49:00 i Livet,

Jag startade även denna morgon med en härlig sovmorgon. Då partypinglan var ute igår med sina föräldrar igen så behövdes det kan man lugnt säga, både för pinglan och hennes moder. Fadern fick snällt gå upp när klockan ringde och bege sig till jobbet. Fast det är inte så synd om honom egentligen. Jag skulle tro, eller nej, jag vet att jag gör mer än honom dagarna. Så vi kan gott ha sovmorgon ;)

Vi besökte prideområdet i Kungsan igår, skulle lyssna på lillebrors kompisar. Meningen var att de skulle gått på vid 21.30, senast 22. Men så blev det icke. De spelade vid 23.30 och endast en ynka liten låt som förvisso är riktigt bra, men då hade vi suttit och lyssnat på andra band innan som körde både 3 och 4 låtar.

Hitintills har jag hunnit tvätta 5 maskiner tvätt, går ju riktigt bra att tvätta själv i tvättstugan ensam. Har behövt lyfta med henne en gång bara, de andra har hon sovit eller varit helt inne i sina leksaker och jag har bara snabbt sprungit ner och bytt maskiner. Men visst vore det bättre med en maskin här i lägenheten. Jag hann även sitta en timme på balkongen i solen, tror att det räckte alldeles ypperligt bra till min känsliga hud. Funderar på att hoppa ut och sätta mig där igen och fortsätta läsa min spännande bok. Nu är det skugga där kan tilläggas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela