kirsten

Sanna mina ord

Killjeans på en tjej?!

Publicerad 2011-12-06 17:36:53 i Livet med bebis,

Ville ha ett par nya jeans till Thilde, ett par som såg ut som de man köpte på avdelningen för storlekarna 50-62. Thilde kan fortfarande ha sina 62-kläder men en en del börjar bli lite korta i längden. Hon är ju dock som en pinne så på bredden sitter de som ett smäck!

För ett par veckor sedan hängde det ett par i storlek 68 där bland småttingkläderna och gissa om jag blev glad! Fast jag köpte dem ju inte, så typiskt mig att hitta nåt och sen gå hem och fundera. För sen fanns de ju så klart inte nästa gång jag kom. I helgen när jag var i Öret så kom jag ju på hur det ligger till, de finns ju på "stora" avdelningen från storlek 68. Men då var den minsta storleken 80 i den butiken...

Idag när jag tog en promenad så gick jag dit och hittade byxorna på killavdelningen. Thilde kommer få men för livet nu. Killjeans på en tjej, var är världen på väg?! Jag vet att det finns jeans för söta små tjejer på tjejavdelningen, men då är det en massa blommor och skit på och det vill jag inte ha! När ska barn få vara barn och inte bara puttinuttiga?

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-12-12 08:50:14

OMG! Killjeans på en tjej? Folk kan ju tro att Thilde är en pöjk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela