kirsten

Sanna mina ord

Vad göra?

Publicerad 2011-02-19 12:03:09 i Livet,

Härliga lördag! Vaknade vid halv åtta imorse och kände att jag var otroligt glad över att se att solen sken, men att det var alldeles för tidigt att gå upp då. Lyckades somna om en stund till. När jag vaknade nästa gång var jag inte alls lika pigg som första gången. Suck. Men så är det väl alltid?

Idag borde jag ta det lugnt, men jag har ett sånt spring i benen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Bode även dra ut alla kläder i min garderob som jag planerat att göra länge. Har så mycket onödigt där inne som jag inte använt på väldigt länge redan innan jag blev gravid. Så det är dax för rensning. Vill ju få plats med en trådback till där inne så att kotten kan ha sina kläder nånstans med. Förra veckan rensade jag ju ur en låda i en av byrålådorna. Men samtidigt så känns det inte kul att rensa även fast det kommer vara skönt när det är klart. Jag vill göra nåt roligt ;) Men vad är kul? Jag orkar ju inget alls längre...

Martin är iväg och köper ett trasigt xbox. Helt galet, jag vet. Men då hans pajade för ett par veckor sedan och det egentligen skulle ha varit dött och han lyckades laga det så har han kommit på att han kan köpa andras trasiga konsoller och tjäna en slant på det. Ja, han är rolig den där karln.

Nej, ska förflytta mig från soffan nu och få nåt gjort i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-02-19 17:23:45

Filmerna var faktiskt jättebra ! dock var den amerikanska lite läskig, eftersom den var verklighetsbaserad och allt ! men helt klart sevärd :) hoppas att du får en toppenkväll !

Postat av: fifi

Publicerad 2011-02-20 09:31:23

Jag har rensat ur min garderob nu inför flytten och jäklar, vad mycket gammal skit jag hade sparat helt i onödan!



Min föräldrar bor i Jönköping, tar ca 2 h att åka dit, men mamma kommer att komma hit en hel del över helgerna och hjälpa mig. Och Niklas föräldrar bor nära.



Är du orolig över hur katterna kommer att reagera på bebis?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela