kirsten

Sanna mina ord

2:22

Publicerad 2011-01-20 22:58:06 i Familj,

Varje natt vaknar jag denna tid. Detta har fått mig att börja fundera på vad det betyder. Min första tanke var att bebisen kommer att födas den 2 februari, men det ser jag gärna att den inte gör. 1 månad för tidigt liksom. Sen kom tanken att men 22 mars då, då handlar det ju om bara några dagar för tidigt och det är ju ok. Men det kan ju också vara att bebisen väljer att födas det klockslaget. Eller så är det då som det är dax för amning när vi kommit dit. Men det sista är ju inte lika kul. Vad tror ni? Det som behövs göras nu när jag vaknar är alltid en kisspaus ;) Men det är ju rätt märkligt att det alltid är samma klockslag.

Idag kom kläderna som jag beställde. Jag är supernöjd med kottens kläder. Mina känner jag så där för. Vissa var så klart bra och andra mellanbra och en tröja såg inte klok ut. Det var till och med så att Martin bara skakade på huvudet. De mellanbra kläderna kan ju komma att vara superfina i sommar när man inte har lika mycket mage att bära runt på så jag gör en chansning.

Martin sitter bredvid mig här i soffan och är så galet nöjd med sig själv. Han har lagat sitt xbox helt själv. Hans kära spel pajade i helgen, nåt som kallas red ring of death. Men de slutade med garantin om att de tog tillbaka sånna skadade konsoller för typ 2 år sen och om han skulle ha skickat in dosan till dem så skulle det ha kostat cirkus 1000:- Men han testade lite själv, bytte ut lite delar och tada han har ett fungerande spel igen :) Händige Martin!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-01-21 10:54:19

oj men vad läskigt att vakna samma klockslag varje natt ! :) undrar vad det betyder ! Jag tror att bebisen kommer den 22:e isåfall ;)

Postat av: Angeliqa

Publicerad 2011-01-21 18:54:10

Jag tror som sagt att det är klockslaget du kommer att föda på, men tänk om du gör det - HELMYSKO :)

Tycker det är bra av din kille att han lagade sitt spel alldeles själv. Är det nått jag har lärt mig om de där håriga typerna så är det att även se minsta grejerna behöver de höra komplimanger för, så överrös din käraste ikväll med komplimanger och gottis :)



Ha en toppenkväll och en ännu bättre helg!

Angeliqa

Postat av: Angeliqa

Publicerad 2011-01-21 18:55:37

Heeeej igen:)

Jag har utmanat dig i min blogg!

Hoppas det va okej att jag länkade till din bloggadress också, annars får du säga ifrån så tar jag bort det!

Kram

Angeliqa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela