kirsten

Sanna mina ord

Låt mig få sova!

Publicerad 2011-01-10 22:44:15 i Bebis,

Egentligen borde jag inte sitta här, jag borde sova! Men för att kunna göra det måste jag nog få nåt mirakelmedel. Jag sover en timme i stöten, vaknar, knakar rätt ryggen, somnar för att vakna en timme senare. Det är inget kul alls! Samtidigt känner man panik över det och då blir det ännu svårare att sova. För man vet att om si och så många timmar så ringer klockan och då måste jag gå upp. Inte bara gå upp utan masa mig iväg till jobbet och vara trevlig och sprudlande glad i 8 timmar. Det är inget kul alls, för som sagt då kommer paniken. Jag förstår att det är en förberedelse för sen, men sen kommer jag å andra sidan att kunna ta en tupplur mitt på dagen tillsammans med min underbara skatt om jag så skulle känna för det. Jag kommer inte att ha tider att passa varje dag. Så därför snälla kropp, låt mig sova nu! Vad som händer sen, det tar vi då!

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-01-14 11:05:31

det var inte dåligt att lyckas lista ut det, jag listade inte ut det förrän han kom in på balen där i slutet ;) min pojkvän fattade inte ens att det var han så jag fick förklara, haha :D



sover du också dåligt på nätterna ? inatt var det verkligen hemskt, usch... har bara vridit och vänt på mig hela tiden. Ryggen är hemsk!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela