kirsten

Sanna mina ord

Kommentarer

Postat av: Angeliqa

Publicerad 2011-01-20 10:03:43

OJ vad mysko 2:22 varje natt?

Det kommer definitivt bli den tiden du föder, det e jag säker på.

Jag har kommit på ett bra sätt att sova om nätterna.

Att somna är rätt svårt trots att jag är sjukt trött, men däremot så sover jag sen bra hela natten OM vi har öppet fönster.

Det blir lite kallt men det är frisk luft och det behöver jag nog, plus att man säkert är sjukt varm om natten!

Kram

Angeliqa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela