kirsten

Sanna mina ord

Vakentid

Publicerad 2011-07-05 23:20:13 i Thilde 0-3 mån,

Jag vet inte vad det är med lilltjejen här numera. Men sova det passar sig inte. Ok, hon sover hela natten och halva förmiddagen så jag klagar inte på det utan det är sen under eftermiddagen som hon absolut inte kan tänka sig att ta sig en lur. Så istället gnälls det och konstras. Jag antar att det beror på att hon är inne i ett språng och att det kommer nåt bra utav detta. Men varje dag med lilla T är allt som oftast en fröjd!

Oh yes, fick henne precis att somna! Hoppas att det är för natten med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela