kirsten

Sanna mina ord

Varför vara i tid?

Publicerad 2011-07-09 23:47:24 i Resor,

Hahaha, alltid när vi ska åka nånstans så packas det alltid i sista stund. Förstår inte varför det alltid blir så, men så är det. Ingen packningslista utan det bara packas febrilt. Imorrn drar vi på en liten roadtrip och varför packa lugnt och metodiskt när man kan packa nu på kvällen? Eller kväll och kväll, vi började vid 23 ;) Men nu ska vi ju endast vara borta i 11 dagar, men å andra sidan så är man ju inte van vid att packa till en liten bebis med. Jag tror vi fått med allt och lite därtill till både henne och om oss. Vi ska ju dessutom besöka shoppingmeckat Ullared, så det som inte finns det köper vi. Haha!

Ska bli skönt att komma iväg ett par dagar med, först neråt och sen hemåt en sväng. Härligt värre! Nej, sängen en stund kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela