kirsten

Sanna mina ord

Förgiftning

Publicerad 2011-06-01 22:55:21 i Livet,

Jag tror min man försöker förgifta mig! Vi åt tacos till middag och sist glömde han ställa fram tacosåsen och den saknades verkligen! Idag kom den fram och jag mumsade och åt, ja det är bara jag som äter den där såsen för Martin tycker att det räcker med guacamole. Hur som helst så tar jag det sista på tallriken som ramlat ur och det sista är då denna sås, som tydligen är gammal. Det smakade vedervärdigt när jag fick det i munnen! Jag luktade i då burken och visst var den dålig. Usch! Har han lärt sig genom att se på Desperate Housewives undrar jag...och varför vill han döda mig ;) Jag ber honom att lukta på burken, men han känner ju så klart nada...Så kan en onsdagskväll gå till i Solna.

Kommentarer

Postat av: fifi

Publicerad 2011-06-02 12:08:24

Vilken dramatik!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela