kirsten

Sanna mina ord

Midsommar

Publicerad 2011-06-25 11:39:06 i Thilde 0-3 mån,

En lite annorlunda midsommar har firats i år. I vanliga fall brukar vi hänga i Köping, men då familjen där vistas i Thailand så blev det lite svårt. Våra kattvakter är dåliga så vi kunde inte gärna dra till våra föräldrar heller, så det blev till att vara hemma bara. Men det har bara varit mysigt hitintills. Igår gick vi ner till sjöarna där det firades midsommar med stång, dans och folkdräkter. Hemma blev det sill och potatis, kladdkakebak och grillat kött. 2 filmer hann ses med. Tror inte att man kan begära så mycket mer. Thilde sov sig igenom hela dagen, man blir trött av att fira!

I torsdags när Martin kom hem så började han prata med lilltjejen och helt plötsligt så tjuter hon bara av skratt. Flera gånger bjöd hon på det! Behöver jag säga att vi var tårögda båda två efter det :)

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 06:46:48

Fin blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela