kirsten

Sanna mina ord

Promenad

Publicerad 2011-06-25 18:15:54 i Livet,

Vad skoj! När vi hade käkat fukost idag så bestämde vi oss för att ta en riktigt lång promenad. Men vädret ville annorlunda, regnet bara värkte ned utanför. Så vi satt och kikade på Tv1000 svenska kanal, först ut Sunes sommar! Fantastisk film, älskar Peter Haber! Efter den visades Vinterviken, även i denna film finns Peter Haber med, men där är han så elak så där gillar jag honom inte lika mycket ;) Men sen sken solen, naturligtvis var det dax för Thilde att käka då. När det var klart pallrade vi oss ut och vad händer? Jo, mycket riktigt vräker regnet ner igen! Fick stanna halvvägs och sitta och mysa under ett tak. Nu är vi hemma igen och nu skiner solen och det är klarblå himmel. Skoj värre!

Vilken underbart fin låt detta är! Kanske inte den finaste tonen i rösten, men texten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela