kirsten

Sanna mina ord

Dagen D

Publicerad 2011-03-31 16:31:02 i Bebis,

Igår funkade inte bloggen så det blev inte mycket bloggande gjort. Fast å andra sidan så gjorde jag nog inte så mycket skoj ändå när jag tänker efter. Man går mest bara runt och väntar. Eller jo, jag var ju förbi jobbet och lämnade internet till en kollega och lite kakor till de andra :) Snälla lilla jag. Så idag bakas det nya sånna kakor. Lagret börjar ta slut. Blir ju lätt så när en gravid kvinna går hemma hela dagarna. Men jag börjar bli lite orolig, för det jag stoppar i mig nu sätter sig nog inte jättemycket på mig själv utan på bebis...kommer ha en 5 kilos att trycka ut tillslut ;)

Ja, enligt ultraljudet var det idag som bebisen skulle ploppa ut och det verkar ju banne mig inte hända. För nu rusar timmarna iväg. Men jag tror att ni som gissat på 2 eller 3 ligger bra till. Mina härliga föräldrar åker till Budapest imorrn så det passar ju fint att bebisen kikar ut nu då. Undrar hur de tänkte? Tänkte de alls? Men men, de kommer hem på måndag igen och då är förhoppningsvis bebis ute så de hinner åka förbi och se underverket.

Martin sitter och spela tv-spel och man blir helt dum i huvudet av ljudet. De säger samma sak hela tiden och allt det går ut på är att döda! Tycker att det verkar aptråkigt, men han gillar det och för er info är han inte det minsta våldsam i verkligheten.

Nej, baka var det ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela