kirsten

Sanna mina ord

I bakartagen

Publicerad 2011-03-25 14:55:28 i Mat & Bak,

Jahaja, har varit hemma i en vecka nu eller ja det är en vecka sedan som jag arbetade min sista dag. Trodde väl aldrig att denna vecka skulle gå så fort, men det har den trots allt gjort. Fråga mig inte hur, för det fattar jag knappt själv. Men nåt litet har jag ju hittat på varje dag. Martin ville vara snäll igår och sa att han kunde åka och veckohandla själv och jag bara kollade på honom och sa att han var knäpp! När jag äntligen skulle få en chans att komma ut och röra lite på mig och se andra människor än de jag ser på tv ;)

Annars har denna vecka gått åt till att baka. Jag har bakat kakor, 2 olika sorter och bullar och idag gav jag mig på en rulltårta. Det kan jag säga är ungefär 100 år sedan jag gjorde. Men jag lyckades till och med vända plåten utan att kakan pajade. Nu har vi ju inte sett ännu hur det kommer att gå att rulla den, återkommer om detta. Men nu kommer det att finnas fika till alla, allergiska som icke allergiska :)

Kommentarer

Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Publicerad 2011-03-25 15:43:25

Än så länge är det rätt lugnt tyvärr =/ Men vi får la se va som händer =P Hoppas bebis tittar ut snart iaf =D



Postat av: Lina

Publicerad 2011-03-25 21:48:15

härligt med stor bak. Jag saka snart sätta igång och baka här med min sambo fyller år den 18 april så jag tänkte slå på stort och börja baka en massa gott i tid så jag dessutom kan frysa in och ha att bjuda när bebis har kommit. :D



Hur mås det annars? inte alls länge kvar för dig nu ju :D Kramar

Postat av: fifi

Publicerad 2011-03-26 13:51:23

Tiden går rätt fort när man är hemma, det hade jag inte räknat med faktiskt! Jag har också bakat en del i veckan, gjorde jättegoda muffins igår, mums!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela