kirsten

Sanna mina ord

Nedräkningen kan börja

Publicerad 2011-03-09 21:33:46 i Jobb,

Idag arbetade jag mitt sista normala stängningspass på en onsdag på ja, jag vet inte hur länge. För nästa onsdag som borde vara mitt sista pass så kommer jag börja en timma tidigare och sen efter jobbet är det asvlsutningsmiddag för mig och min kollega. Det känns mycket märkligt! Jag känner mig lite som den där kompisen som inte längre får vara med och leka. Jag vet att det inte är så på riktigt, men det är den känslan jag har i kroppen. Även fast jag vet att jag inte orkar arbeta närmre inpå än vad jag redan kommer att göra så funderar jag lite på vad jag ska sysselsätta mig med under de veckor jag är hemma utan bebis? Har lite smått panik över det. För jag hatar att inte ha nåt att göra. Kommer att baka till förbannelse det är ju ett som är säkert i alla fall.

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-11 19:20:19

baka är bra, det gör jag också när jag har tråkigt ;) dessutom är det bra att fylla på frysen med godsaker inför alla besök sen !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela