kirsten

Sanna mina ord

Push

Publicerad 2011-03-25 23:28:53 i Dagens klipp,

Shaun Baker är en riktigt bra DJ, jag älskar musiken! Jag blir på riktigt bra partyhumör samt att det är riktigt bra bilmusik och träningsmusik. Han har fått följa med på samtiliga Vätternrundor och ja jag trampar så mycket bättre då! För en stund sedan pratade Martin om musiken han skulle ta med till förlossningen och han tyckte att denna låt skulle passa mig utmärkt, så slipper han stå och säga tryck, krysta. Det är bara att lyssna på musiken och PUSH ;)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2011-03-26 08:15:26

:D men grattis förskott, ja visst är det lite smidigt och slå två flugor i en smäll när det kommer till bakning. Jag har väll aldrig riktigt varit någon vidare kock i köket men nu under den här graviditeten har jag älskat att pröva nya recept och laga eget bröd osv, hoppas jag får samma bak mani. Dock har jag en sambo som inte alls gillar sötsaker :/ men tur att kalas och bebis vankas för då kan andra äta upp allt gott med mig! :)



Jorå jag mår faktiskt riktigt riktigt bra! Lite lätt väckt på natten men annars mår jag faktiskt hur bra som helst :) Känner mig i stort sett ogravid och blir dock påmind så fort jag ska knyta skorna eller böja mig ner när magen är i vägen.



Hoppas du får en toppen helg! Kram

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-26 12:50:41

haha jaa det är kanske bra förlossningsmusik ? min kära pojkvän vill ju ta med Peter LeMarc och det är ju verkligen så att man blir agressiv och vill krysta till den musiken ? haha, icke ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela