kirsten

Sanna mina ord

Var är du?

Publicerad 2011-03-29 23:04:57 i Bebis,

Nehej, ingen bebis idag heller. Vad är detta? Nej nej, jag vet jag har inte gått över tiden, men i alla fall. Nu vill jag bara ha ut denna varelse som jag funderat över så länge. För en stund trodde jag att det var dags ikväll. Det gjorde ont, ondare än nånsin. Men sen så bara försvann det. Jag förstår också att det är på g. Men jag ogillar väntan, har alltid gjort och kommer alltid att göra. Och dessutom, killen som kan det här med att betta, som aldrig har fel och som vinner stora vinster på sin konst. Ja, även han hade fel... Kommer de blivande föräldrarna få rätt då? :)

Sara N – Tjej 24 mars

Helena – Tjej 27 mars

Jennifer – Tjej 27 mars

Sarah – Tjej 28 mars

Fredrik L – Tjej 29 mars

Pettsson – Kille 29 mars

Jag – Tjej 30 mars

Martin – Kille 30 mars

Richard - Tjej 31 mars

Camilla – Pojke 1 april

Aida – Tjej 2 april

Cissi  - Pojke 2 april

Fifi – Tjej 2 april

Sara  W P– Tjej 3 april

Jeanette – Tjej 3 april

Ida –Pojke 3 april

Maria – Tjej 4 april

K – Pojke 5 april

Sandra – Tjej 6 april

Linda – Pojke 7 april

Sofia – Pojke 8 april


Kommentarer

Postat av: Fifi

Publicerad 2011-03-30 13:28:30

Ja, jag tycker ju att det borde vara trångt och tråkigt där inne i magen nu :) Fast jag har sovit så dåligt de två senaste nätterna att min gärna får vänta ett par dagar så jag känner mig i form igen.

Postat av: Ida

Publicerad 2011-03-31 09:15:11

Wohooo mitt datum närmar sig med stormsteg :D

Postat av: Josefine

Publicerad 2011-03-31 11:29:53

nej nu får dom komma ! så vi slipper att gå över tiden ;)

Postat av: fifi

Publicerad 2011-03-31 12:45:24

Jag vaknade i natt och kände lite svag värk och tänkte "yes, nu börjar det kanske"! Men icke då… Hihi, jag går och känner efter hela tiden och undrar om det är något som känns lite annorlunda, men det händer inte så mycket.

Postat av: Lina

Publicerad 2011-03-31 21:45:48

Jag måste ju också gissa, så 1 april en pojke! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela