kirsten

Sanna mina ord

Dagens

Publicerad 2011-05-04 19:43:20 i Vardag,

Idag har vi haft en innedag jag och Thilde, har varit tråkväder idag med. Så inget besök på banken idag heller. Men jag tar det på fredag när jag ändå ska ner till centrum för att besöka BVC. Så idag har vi bara myst då lilltjejen haft en bra dag. Hon började dock morgonen med att spy ner hela sig själv och hennes fina filt. Tur dock att den låg i soffan så att det inte var den som blev träffad. Lite lättare att ta hand om en filt än hela soffan. Men jag tyckte så synd om henne då spyorna även kom ur hennes näsa. Efter det var hon lite orolig, men sedan har hon mest sovit och ätit. Så det blir spännande att se hur denna natt kommer att bli?

Imorrn ska vi till mitt jobb och hälsa på. Blir spännande att ta den första turen med tunnelbanan själv. Speciellt att ta sig ner till den. Hatar att åka hiss och sen luktar de alltid så illa. Men att ta rulltrappan känns inte riktigt som ett alternativ ännu då jag inte riktigt är i form efter förlossningen. Men men, det kommer gå så fint så! Ska bli kul att få träffa alla kollegor igen :)


Hahaha, se så stor Barry ser ut i jämförelse med Thilde!


Precis som mor sin så kan hon ligga på saker utan att märka dem!

Idag invigdes babygymmet och ja hon gillade det :)

Kommentarer

Postat av: Fifi

Publicerad 2011-05-05 18:16:56

Jag tycker att allt man gör med ungen för första gången blir så stort och spännande!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela